Monday, January 31, 2011

tak mungkin jadi milikku...

bsikap positif...jgn tlalu byk bfikir...coz it cn make me going crazy...haHAhaHA...plez..be urself...
"PRINSIP" yeah...i very like this words..it can make me feels strong..mybe..actually YES..;)

ade ape ngn prinsip???what i learn from who have a prinsip...diorg mmg ssorg yg kuat..tau beza antra yg btul n slh...n mcm2 lgi la...so better u watch out..spe yg kutuk2 org yg ade prisip tu..i will be "kick" u...HahahHahh..
just kidding..i want have a prinsip too..x slhkn??

Principe..u make me going crazy..i dont knw what i am doing is good or not...sometime i feel better..sometime I'm not...can i change my Principe???

is good or not..sometime i'm not care..but..whther u like me or not..thnks Principe...u chnge me a lot..
i alwys wnt be frind with princpe!!until End..;))

No comments:

Post a Comment