Sunday, November 27, 2011

Saya Jujur Mencintai Awak..

Salam..

    Tiada lagi perantaran saya dengan awak..Terlalu hina diri ini untuk berdiri bersebelahan awak..Cinta suci awak telah dikianati..Berulang2 kali..tapi..awak tetap teguh..

    Saya tak tipu awak..saya x bohong awak..saya tak boleh tipu diri saya sendiri..

    Ok..fine..u just can say that i'm so idiot..too fool for u..Tapi awak..JUJUR SAYA KATAKAN DEKAT AWAK...SAYA TAK TIPU AWAK LAGI..AWAK TAU MANA YANG BENAR..JANJI AWAK and JANJI SAYA,SAYA PEGANG SAMPAI BILA-BILA..

     Awak orang yang paling kuat saya jumpa..awk baik dan awk tak pernah putus asa...awk buat saya berani..tolong..bukan untuk diberi peluang..just please..I'm sorry..For you mr.impossible..No more words impossible..i want make it possible..i believe you..and i'm waiting u..until you get the true happiness..

    Saya jahat..dan saya akan berubah..b'cause i trust u will support me...Thanks a lot..c u..salam...





No comments:

Post a Comment