Friday, July 19, 2013

Menu untuk tetamu Along

Bismillahirahmanhirahim
Assalamualaikum w.b.t


Disini saya ingin membuat pengakuan bahawa tahap kerajinan untuk update blog saya adalah 0%..hahaha


Sekarang??Rajin ade itu sikitlah..sebab itulah saya update lah..huhuhu


       Selamat Menyambut Ramadah Al-Mubarak kepada seluruh umat Islam di dunia ini.Saya ingin memohon maaf jika selama ini ade terlanjur kata,terkasar bahasa @ apa2pun.Maklumlah kadang2 blog nie la melepas segala darah beku didalam dada nie..hahahaha..

       Okay, menu untuk tetamu along nie sebenarnya,bakal mentua along datang rumah sebab nak bincang tarikh dan sebagainya..Alhamdulillah perkhawinan along bakal dilangsungkan selepas hari raya tahun nie..yeahhhh!! congratulation along!!

satay! cinta satay!!

nasi impit :)

kuah kacang

puding jagung
agar-agar
buah sunquick



timun

tada!! sedia dihidangkan :) yum3!!

yang ni pinggan saya punya..hihi..nampak x satay cuma dua cucuk je??ni disebabkan saya kurang minat satay..tapi kalau dah lapar..10 cucuk pun boleh abis..hihihi..bajet diet! lalalala~~~


wohooo..sampai sini jelah coretan saya..Selamat Membaca kawan2! ^_^

No comments:

Post a Comment