Friday, October 4, 2013

welcome

Bismillahirahmanhirahim
Assalamualaikum w.b.t


       New life new place new things...Nak sesuaikan diri pada suatu tempat yang baru memang susah..lagi2 tempat tu besar..banyak dugaan nak kena tempuh..banyak masalah..tapi apa yang saya lakukan ade la..

1.update status yang gila2 dulu dekat laman sosial..
2. menangis puas2 dulu
~~~~~~~tidur~~~~~~~~~~
3.berfikir
4.bagitau parents @ family
5.mohon petunjuk dari Allah
6.conclusion

hahaha..that is my way how menghadapi suatu masalah..dimana memang tah apa2..badmood jangan cerita la..campak2 barang pun ada..most of women bila ada masalah selalu cerita dekat teman yang rapat la..then teman tu marah kita balik..dia kata kita ni asyik merunggut,x sabar,dan lain2..THAT'S why kita as women x perlu bagitau dekat teman yang berlainan jantina..sbb dia x pernah faham pun! ha!ambik ko!

oky2 erase balik ayat tdi..for siapa2 yang ada teman, x semua teman awak2 macam tu..for those yang kena macam ayat diatas..kita kena fikir +ve..maybe dia ada masalah ,@ dia risau dekat kita sampai x berupaya hendak menolong..MAYBE kannn..siapalah tahu..

Okay..Apa yang penting..If ada masalah try solve sendiri...then x boleh baru bincang dengan family..bincang dgn kwn2 rapat sejenis kita..akhir sekali baru la teman kita yang suam2 kuku tu..ha!

and most important..mohon pada Allah..kerana segala ujian datang daripada Dia..apa2 masalah @ nikmat datang dari Allah s.w.t..

Okay guys! thats all for today..thanks for reading! ^_^ #sorry
me & my sister

Thanks along sebab belikan kita kek..huhu..malunye..dah tua pun masih sambut ^^

No comments:

Post a Comment