Sunday, January 22, 2012

Hari yang mencabar..

Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t

    Sangat tak terduga..sangat bersykur ke-hadrat ilahi..kerna mu Ya Allah..keluarga ku selamat sampai walaupun mengalami kemalangan yang melibatkan tiga buah kereta..Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan baik,Tiada kecederaan..

   Nak dibuat cerita..memang first time kena macam nie..and first time cari workshop yg bukak before one day chinese new year..emm..Thanks too tia much2 la!!n of-cos member2 QS n orang luar..just tak percaya yang saya mampu mencari workshop before parents dtg..n berani tempah cermin kereta bhgian depan,ketuk kereta,welding kereta n cat kereta.. walaupun kereta x sampai lgi.. sangat2 tak percaya la..hope kereta ok..n mampu dibwk blik ke My Home Town!

    Sampai sekarang..masa2 cuti di habiskan ulang alik ke workshop..n thnks a lot jgak la dkt abg mekanik..bg pinjam kereta saga mengaummm!!satu uitm nie boleh dgr enjin kereta tu..siap ade turbo..canggih bebenor la..emm..saya tersangat la malu tapi bersyukur..


    One more thing about the mechanic nie..ade dua mechanic..tapi sampai sekarang x tahu mane satu yg contact saya...misteri btul la abg tu..ari2 msg sy (just about kete la) n (saya pun bajet mcm kete nissan GL tu saya punyer pdhal x pandai bwk pun)..emm..sngat2 berterima kasih too both mechanic tuu..sanggup kerja walaupun tgh chinese new year!!;)


conteng2: kesian dkt mama n ayah..duit kena keluar..tapi x pe..alhamdulillah sebab Allah masih lagi memberi peluang atau umur yg panjang kepada ahli keluarga saya..hanya itu la yang kita tak mampu utk baiki @ kembalikan..Allahu Akhbar..



No comments:

Post a Comment