Friday, January 20, 2012

Ingin tinggalkan zaman kegelapan..:)

bismillah..
Assalamualaikum w.b.t..

        "Ya Allah..berkatilah kehidupanku.berikanlah hamba mu ini cahaya hidup setelah aku lalai dan memasuki kehidupan yang gelap..berikanlah aku petunjuk dan hidayah mu..dan ampunilah segala dosa-dosa ku...."amin ya robal al'amin..."

         Akhirnya..dan alhamdulillah..kini saya telah melepaskan prinsip dari hidup saya..tiada perkataan prinsip lagi..hanya ada kesedaran yang hari2 perlu saya perbaiki..indahnya apabila kita telah lepas dari sebahagian masalah..buruknya apabila kita telah menghasut sesorang ke arah keburukan..nauzubillah nin zaliq..

         Kepada manusia yang telah saya mengubah dirinya ke arah keburukan..justeru disini ingin saya memohon maaf..Tiada niat untuk menjatuhkan diri atau apa2 pun..cume kali ini..berbahagialah kamu tanpa ada perosak hidup didalam hidup kamu..

         Kali ini saya hanya ingin menumpukan 100% terhadap diri sendiri..love you forever??bukan saya yg lukis..tapi jika itu jodoh saya..insya'Allah..Allah itu maha mengetahui..sama-sama memperbaiki hidup sendiri..doakan yang baik2 utk saya wahai sekalian..oleh itu..mohon jasa smua orang..jgn cpt menilai sesorang jika kamu tidak tahu dia bagaimana..kerana pekara tersebut boleh menjadi fitnah dan mungkin jua boleh menjadi satu doa..kita mengharapkan doa yang baik2 daripada sekalian..

Nurkilan penutup menjadi tradisi,
Ucapan dahulu menjadi pembayang,
Terima kasih tanda menghargai,
Salam cinta dan salam sayang..



No comments:

Post a Comment