Friday, October 5, 2012

Tak pernah terfikir pun!:)

Salam To Everyone :)


ALASAN-ALASAN UNTUK CLASH CARA STUDENT, BEGINI LAA... ;P

Student Kimia : Saya banyak terdedah dgn bahan kimia, saya takut tak dpt beri zuriat. Kita berpisah eh? " 

Student Fizik : "Saya belajar pasal fizik kuantum yg tak nampak, jadi saya tak nampak awak dlm diri saya. Kita clash"


Student Matematik : "Saya dah buat kira-kira guna limit function, mmg sampai sini saja limit
perhubungan kita"


Student Biologi : Maaf, saya dah jatuh cinta dengan serangga dan tumbuh-tumbuhan. Bukan dgn awak
 lagi" 


Student Pergigian : "Saya tahu yg cinta awak palsu sepalsu gigi palsu! Nyenyenye." 

Student Perundangan : "Talk to the hand, see you in court!"

Student Seni : "Gaya awak tak cukup abstrak untuk menambat hati saya. Maaf" 


Student Pengajian Islam : "saya solat istikharah malam tadi dan sorry, awak tak ada dalam petunjuk masa depan saya".

#copy&paste!



  
p/s: Tapi kalau ada students bidang lain lagi best..kan banyak bidang yang ada dekat Malaysia nie..Try la  
         bina..Try la..okay??:) xoxo :*




2 comments:

  1. haha..try bina sendiri..;)
    cth:
    student computer: saya dah buat coding tentang masa depan hubungan kita..tetapi apabila saya RUN kan coding tersebut still ada ERROR..Jadi baik kita putus..

    ReplyDelete