Monday, November 26, 2012

adat..haha

Bismillahirahmanhirahim
Assalamualaikum w.b.t


              Apa khabar kepada pembaca2 ku..tajuk di atas tu tah apa2..haha..emm..adat??mean adat dekat sini..saya suka sangat dah post dekat FB @twitter ..n then post lagi dekat blog nie..hahahaha..post yg sama..bosankan??huhu..ARRRGGHHHH nie sebenarnya dah bosan sangat nie..cam gini nak balik arau..sat ada mood..sat x da mood..emmm..x tau la..murung period pun x la sampai macam nie..T_T...


              Tolong la..gua dah tak tau nak rasa apa nie..gua pemalas dan x tau nak drive kereta manual tapi pass exam driving( nie bukan gerenti lulus ye)..kerete manual kecik x pa la..nie kereta manual besaq gua x berani laaa..rela pegang ekor ular..haha..muka ular??tu gua x berani jugak..hahaha


             Actually..aargghh x tau la..T_T..nothing can be impossible..yang penting...siapa sebut kereta manual kat gua..gua SLAP3!! muka dia kasi merah ala2 blusher gitu..x payah la nak membazir duit beli make up..kalau yang lelaki pun sama..HUH! angin betul nie..serius..


            emm..first time sebenarnya guna perkataan GUA nie..rasa macam brutal pulakk..emm tah la..okay..sampai sini jelah coretan kasar gua..hahaha..still guna perkataan gua tuu (batak actually baru guna katakan) alright2..See you later guys..thanks for reading! Assalamualaikum..


p/s: dalam suka duka kita juga..jangan lupa doakan kesejateraan rakyat Palestine..Pray For Gaza!

No comments:

Post a Comment